Three cryotherapy chambers standing next to each other

Technická podpora

Jedním z našich základních principů je nabídnout našim zákazníkům co nejlepší služby a pochopit jejich potřeby. To je důvod, proč věnujeme značnou pozornost servisu a pomoci v případě jakýchkoli problémů. Úzce spolupracujeme s našimi partnery a dodavateli, abychom zajistili, že kryoterapeutické zařízení, které dodáváme, jsou v souladu se všemi předpisy.Nabízíme poradenství a pomoc našim zákazníkům od prvního kontaktu až po každodenní provoz.

NAŠE SLUŽBA ZAHRNUJE:

  • Standardní záruka 24 měsíců na všechna zařízení.
  • Odpovídáme do 24 hodin, hodnocení problému vyžaduje účast provozovatele nebo osoby zodpovědné za údržbu.
  • V závislosti na rozsahu problému garantujeme adekvátní péči včetně osobní návštěvy, kde případný problém vyřešíme.
  • Poskytujeme dodání náhradních dílů, zaručujeme adekvátní a promptní výměnu.
  • Online diagnostika, aktualizace a oprava.
  • Drobné řešení problémů a podpora je k dispozici také prostřednictvím telefonního hovoru, e-mailů nebo skype hovoru.

DOSTUPNÉ DOPLŇKOVÉ SLUŽBY ZA POPLATEK:

  • Pravidelná roční kontrola zařízení.
  • Prodloužená záruka.
  • Hodnocení rizik provedené odborníky.
CRYONiQ Toolbox

Podpora CRYONiQ

Pokud máte technické problémy se svým zařízením, klikněte sem a pošlete nám podrobnou zprávu, pošlete nám e-mail přímo na adresu support@cryoniq.cz nebo zavolejte našim servisním technikům +421 907 026 201

    Technická podpora CRYONiQ